کلبه تنهایی من

کلبه تنهایی من

کلبه تنهایی من

کلبه تنهایی من

اصل من

سلام دوستان خوب من امشب دلم میخواست بنویسم از خودم شاید دلتون بخواد بدونید من اسمم رضا و نام خانوادگیم حمیداوی هستش و متولد سال 1370دهم دی ماه در شهر اهواز بدنیا اومدم.

قرآن تاثیری چون دینامیت داشته باشد ! برای ما چه فرقی می کند؟

لَوْ أَنزَلْنَا هَذَا الْقُرْآنَ عَلَى جَبَلٍ لَّرَأَیْتَهُ خَاشِعًا مُّتَصَدِّعًا مِّنْ خَشْیَةِ اللَّهِ وَتِلْکَ الْأَمْثَالُ نَضْرِبُهَا لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَفَکَّرُونَ۲۱ اگر این قرآن را بر کوهى نازل مى کردیم مى دیدى که در برابر آن خشوع مى کند و از خوف خدا مى شکافد! و اینها مثالهائى است که براى مردم مى زنیم تا در آن تفکر کنند.(سوره حشر آیه ۲۱)

امام صادق علیه السلام می فرماید

قرآن عهدنامه خدا برای مردم است. شایسته است که انسان مسلمان به آن عهدنامه نگاه کند و در هر روز پنجاه آیه بخواند. اصول کافی، ج 2، ص .609

عشق

برای عشق تمنا کن ولی خار نشو. برای عشق قبول کن ولی غرورتت را از دست نده . برای عشق گریه کن ولی به کسی نگو. برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه. برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشکن . برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر . برای عشق وصال کن ولی فرار نکن . برای عشق زندگی کن ولی عاشقونه زندگی کن . برای عشق بمیر ولی کسی رو نکش . برای عشق خودت باش ولی خوب باش

شرمنده

سلام عرض میکنم خدمت همه دوستان گلم من خیلی دلم تنگ شده واسه وبلاگم کم. رمز ورود رو عوض کردم و بعد فراموشش کردم هرکار کردم بیاد نیوردم بعدش خواستم یه وبلاگ جدید درست کنم دلم نیومد اصلا دوست نداشتم درست کنم ولی بعد چندماه رمزو یه جای تو کتاب نپشته بودم. دیروز پیداش کردم. اینقد خوشحالم که اومدم البته به همه دوستانم سر زدم خداکنه کسی رو فرانوش نکرده باشم این بود که چند وقتیه سر نزدم از همتون معذرت میخوام دوستلن گلم