کلبه تنهایی من

کلبه تنهایی من

کلبه تنهایی من

کلبه تنهایی من

ناراحتم

امشب خیلی ناراحتم نمیدونم کاری رو که کردم صحیح هست یا نه !!ای خدا بخیربگذرون ظهرکه أومدم خونه خیلی ناراحت بودم نمیتونستم حرف بزنم فقط دراز که کشیدم بخواب رفتم.نگرانم نگرانی دارم و شاید کارم سبب بشه آینده خوبی نداشته باشم نمیدونم،نمیدونم چه بگم اصلأ حالم خوش نیست یه حس بدی دارم الله هم صلی علئ محمد و آلی محمد،خدایا این گرفتاریها و ناراحتی رو بگیر ازم،به این فکر کردم که دیگه ارزش زندگی کردن ندارم زندگی بی تجربه چه ارزشی داره خسته ام از ناراحتی.الهی خود مارو عاقبت بخیرکن الهی آمین.
نظرات 1 + ارسال نظر
هستی پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:09 http://parvanegi.blogsky.com

انشاالله هرچی که به صلاحتونه اتفاق بیفته

مرسی خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد