کلبه تنهایی من

کلبه تنهایی من

کلبه تنهایی من

کلبه تنهایی من

عیدفطر و دلنوشته

سلام امروز عیده فطر هست و روزی هست که سی روز روزه گرفتیم و در که روزها حس خیلی قشنگ و عجبی هست،اذان گفتن و ربنا،دعای صحر،روزهای که از اذان صبح تا اذن مغرب چه قشنگ بودن دلم برای رمضان تنگ شد خدایا چرا یک ماه رمضان داریم دلم نمیخواد تموم شدن خوبیش به همین حس غریبی که هست،الان که عیده مردم خوشحالن میرن همدیگرو ببینن و.. ..،من فقط به دیدن پدرومادر بزرگم رفتم بهم عیدی دادن،دوست دارم هرسال زنده و سلامت باشن دوستشون دارم.خیلی دلم تنگ شده الان برای رمضان و روزهاش که هرروزش برام یک خاطرست خوب نمیدونم چی بگم چی بنویسم ولی هرچی نوشته ام هرچه تو ذهنم خطوط میکنه نوشتم راستی عیدتون مبارک الهی هرسال و هر روزتون عیدو شادی باشه واقعأ از ته دلم برای همه مسلمین و روزه دارن،میدونین دعا کردن و حاجت گرفتن یک شرط داره اونم نیت و ارادست من دعاتون میکنم که هرمشکلی دارین حل بشه و یکی باشیم برای همه،اللهم صلی علئ محمد و آلی محمد و عج الفرج.
نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:50 http://nokhte-chin.blogsky.com

عیدت مبارک

سلام عزیزم خوبین همنیطور بر شما و خانواده محترمت.نمازو روزه ات قبول. عید رمضان آمد و رمضان رفت،صد شکر که این آمد و صد حیف آن رفت

هستی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:03 http://parvanegi.blogsky.com



فرازهایی از دعای وداع امام سجاد(ع) با ماه رمضان :


بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا
بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها
بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی
بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم
و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک


عیدتون مبارک
امیدوارم بهترین هارو از خدا عیدی بگیرین

مرسی ممنون عیدشماهم مبارک،همنطور شما

دریا دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 http://azjensebaran.blogsky.com

چقدر زیبا نوشتید
عید فطر بر شما مبارک دوست عزیز



_$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.

مرسی نظر لطف شما.عیدشماهم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد