کلبه تنهایی من

کلبه تنهایی من

کلبه تنهایی من

کلبه تنهایی من

شوق دیدار

تمام ترانه هایم ترنم یاد توست وتمام نفس هایم خلاصه در نفس های توست..... ای زلال تر از باران.... اگر امروز را با من بمانی من تمام روزها و لحظه هایم را با تو خواهم ماند.... اما افسوس که تو بی بهانه و بی خدا حافظی رفتی و من هنوز در خاطرات با تو بودن دست وپا می زنم.. هر لحظه که داغی گونه هایت با اشکهایت پیوند میخورد به یادت بیاور... اینجا اشکهایی هستند که از دوری تو بی قرارند وهر شب به امید دیدارت می بارند.... کاش با تمام ستارگان دوست بودم تا با مشعل روشنی بخششان.. در شبهای ابری آُسمان به دنبال تو می گشتم.... کاش می توانستم بر روی ابرهای پاره پاره بدوم تا به تو برسم.... ای کاش گرمای نگاهم می توانست قلب یخ زده ات را آب کند....... ای کاش هنوز هم هم چون کودکی ام آسمان دوستی ها صاف وآبی و معصومانه بود.......... کاش می توانستم برای یک بار حتی یک بار هم شده با تو دیدار کنم... ای مهربان...... لحظه هایم بی تو تاریکتر از شبهای بی مهتاب وستاره است...... پس تبسمی از تو مرا کافیست که از هیچ به همه چیز برسم......
نظرات 3 + ارسال نظر
Darya چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 http://azjensebaran.blogsky.com

چقدرررررررررررر زیبا بود دوست خوبم
از خوندنش خیلی لذت بردم
پر از احساس ناب بود...

به quietseashore.blogsky.com
هم تشریف بیارید
موفق باشید

خیلی ممنون منم لذت میبرم از این نظر قشنگتون.

فاطمه جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 http://nokhte-chin.blogsky.com

ممنون بابت همه ی این زیبا بودنات !!!

مرسی تشکر زیبایی از خودتونه دوست عزیز

میسنا سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 http://kolbeye-aramesh.blogsky.com/

بهترین درسهارادرزمان سختی آموختم ودانستم صبوربودن، شکلی از ایمان است، وخویشتن داری، نوعی عبادت ،
ناکامی به معنی تأخیراست نه شکست!
وخندیدن ،نیایش من با"خداست"...

تنها فقط خداست میتونه کمکمون کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد