کلبه تنهایی من

کلبه تنهایی من

کلبه تنهایی من

کلبه تنهایی من

إلو کسی اینجا نیست

مگه اونجا خونه ی خدا نیست؟ پس چرا کسی جواب نمیده؟ یهو یه صدای مهربون! ..مثل اینکه صدای یه فرشتس .بله با کی کار داری کوچولو؟ خدا هست؟ باهاش قرار داشتم.. قول داده امشب جوابمو بده. بگو من میشنوم .کودک متعجب پرسید: مگه تو خدایی ؟من با خدا کار دارم ... هر چی میخوای به من بگو قول میدم به خدا بگم . صدای بغض آلودش آهسته گفت یعنی خدام منو دوست نداره؟؟؟؟ فرشته ساکت بود .بعد از مکثی نه چندان طولانی:نه خدا خیلی دوستت داره.مگه کسی میتونه تو رو دوست نداشته باشه؟ بلور اشکی که در چشمانش حلقه زده بودبا فشار بغض شکست وبر روی گونه اش غلطید وباهمان بغض گفت :اصلا اگه نگیخدا باهام حرف بزنه گریه میکنما... بعد از چند لحظه هیاهوی سکوت ؛ بگو زیبا بگو .هر آنچه را که بر دل کوچکت سنگینی میکند بگو..دیگر بغض امانش را بریده بود بلند بلند گریه کرد وگفت:خدا جون خدای مهربون،خدای قشنگم میخواستم بهت بگم تو رو خدا نذار بزرگ شم تو رو خدا...چرا ؟این مخالف تقدیره .چرا دوست نداری بزرگ بشی؟آخه خدا من خیلی تو رو دوست دارم قد مامانم ،ده تا دوستت دارم .اگه بزرگ شم نکنه مثلبقیه فراموشت کنم؟ نکنه یادم بره که یه روزی بهت زنگ زدم ؟نکنه یادم بره هر شب باهات قرار داشتم؟مثل بقیه که بزرگ شدن و حرف منو نمی فهمن. مثل بقیه که بزرگن و فکر میکنن من الکی میگم با تو دوستم .مگه ما باهمدوست نیستیم؟پس چرا کسی حرفمو باور نمیکنه ؟خدا چرا بزرگا حرفاشون سخت سخته؟مگه اینطوری نمی شه باهات حرف زد... خدا پس از تمام شدن گریه های کودک:آدم ،محبوب ترین مخلوق من.. چه زود خاطراتش رو به ازای بزرگ شدن فراموش میکنه...کاش همه مثل تو به جای خواسته های عجیب من رو از خودم طلب میکردند تا تمام دنیا در دستشان جا میگرفت. کاش همه مثل تو مرا برای خودم ونه برای خودخواهی شان میخواستند .دنیا برای تو کوچک است ... بیا تا برای همیشه کوچک بمانی وهرگز بزرگ نشوی... کودک کنار گوشی تلفن،درحالی که لبخندبرلب داشت در آغوش خدا به خواب فرو رفت
نظرات 7 + ارسال نظر
خط رنگی یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:00 http://khaterangi.ir

راز آن چشم سیه گوشه ی چشمی دگرم کن بی خودتر از اینم کن و از خود به درم کن یک جرعه چشاندی به من از عشقت و مستم یک جرعه ی دیگر بچشان، مست ترم کن سلام نویسندگان وبسایت خط رنگی از شما دعوت می نمایند تااز بزرگترین و بروزترین وبسایت عاشقانه وشعر دیدن فرمایید. تمامی عاشقانه ها درخط رنگی.آی آر عاشقانه های کاربردی شامل:عکس های عاشقانه,داستان های عاشقانه,اشعارولطیفه های عاشقانه,اشعارکامل شاعران,اس ام اس های عاشقانه,جملات عاشقانه ورمانتیک,نامه های عاشقانه,ترانه های عاشقانه,نوشته های دلنشین و... دربزرگترین وبروزترین سایت عاشقانه وشعر بخش اشعارکامل شاعران پارسی زبان خط رنگی درحال آماده شدن می باشد وتا کنون قریب به 30درصد پیشرفت حاصل شده است.لطفا بانظر ها وپیشنهادها وانتقادهای خود ما را درساخت این مجموعه ی عظیم یاری نمایید. به امیددیدارشما درخط رنگی.آی آر

فاطمه یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:03 http://deleman43.blogsky.com/

نوشتی بسیار زیبایی است.
با خوندنش آرزو کردم ای کاش هیچوقت بزرگ نشده بودم

مأ جوانان هرچه دارم از بزرگانه و شما هرچه دارین از خداست پس به شمأ افتخار میکنیم

فاطمه یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:28 http://nokhte-chin.blogsky.com

خیلی ناراحت کننده بود...

هستی یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:29 http://parvanegi.blogsky.com


خدایا نذار هیچوقت ازت دور بشیم

مامان یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:10

سلام جونم اوضاع خوبه خدا رو شکر
تو چیکار کردی عزیزم؟

میشا دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:31 http://torsh-shirin.blogsky.com/

کاش میشد تو بچگی هامون می موندیم ولی نمیشه هر چیزی یه قانونی داره و این قانون ما رو به بزرگتر شدن مجبور کرده ولی کاش میشد دنیای بزرگترها رو درک کرد آخه من هنوزم فکر میکنم بچه ام و هرچی بزرگتر میشم درک این دنیا و آدماش برام سخته... خداجون خودت کمکم کن این آدمها دلهای سنگی دارن ولی تو که منو اینجوری نیافریدی پس کمکم کن.

عسل شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:00 http://fasele12.blogsky.com/

دلم گرفت..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد