کلبه تنهایی من

کلبه تنهایی من

کلبه تنهایی من

کلبه تنهایی من

توکل

توکل یعنی اجازه دادن به خداوند که خودش تصمیم بگیرد! تو فقط بخواه و آرزو کن اما پیشاپیش شاد باش! و ایمان داشته باش که رویاهایت هم چون بارانی در حال فرو ریختنند! پیشاپیش شاد باش و شکر گذار چرا که خداوند نه به قدر رویاها بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توستکه می بخشد!
نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:45 http://gtale.blogsky.com/



حکایت من حکایت کسی است که عاشق دریا بود و اما قایق نداشت... دلباخته سفر بود اما همسفر نداشت... حکایت من حکایت کسی است که پر از فریاد بود اما سکوت کرد تا همه صداها را بشنود...!!!

توکل کن أمید داشته باش که بهترینا فقط با توکل نصیب میشوند

فاطمه یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:15 http://deleman43.blogsky.com/

اول حرکت بعدا برکت
یعنی اول تصمیم بگیر بعد به مرحله اجرا بذار و در همین حین از خدا بخواه اونچه که خیره اتفاق بیفته
موفق بشی گلم

ممنون از اینکه سرزدی،همنطور راهنمایی که کردین،مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد